Kedvezőbb árat találtál?

Más eshop jobb áron kínálja az általad választott terméket? Jelezd és az árat szívesen kiegyenlítjük vagy jobb árat adunk!




    Ezt az oldalt a reCAPTCHA védi és a Google vállalat által vonatkoznak rá a személyes adatok védelmének irányelvei és a felhasználási feltételek.

    Árgarancia

    Mit jelent az árgarancia?

    – Vásárlást megelőzően: küldje el nekünk a konkurencia oldalának linkjét, a minden termék mellett megtalálható „Árgarancia” gombra kattintva, s várja meg míg munkatársaink felveszik Önnel a kapcsolatot, s ajánlatot tesznek Önnek.
    – Vásárlást követően: a vásárlást követő 14 napon belül érvényesítheti az árgaranciát a korábban megvásárolt termékre. Amennyiben kedvezőbb ajánlatot talált, vagy oldalunkon árcsökkenést tapasztalt, az árkülönbözetre kupont igényelhet.

    Hogyan igényelhetek jobb árat a vásárlást megelőzően?

    Kövesse az alábbiakat:

    – szemeljen ki egy terméket, melyet webáruházunkban szeretne megvásárolni
    – kattintson az „Árgarancia” gombra, ami minden egyes termék oldalán megtalálható
    – töltse ki az adatlapon a szükséges mezőket, beleértve a jobb ajánlatra vonatkozó linket is

    Amennyiben az ajánlat összhangban van ezen garancia feltételeivel, abban az esetben munkatársaink válaszolnak Önnek, s tájékoztatják a termék kedvezőbb áron történő megvásárlásával kapcsolatos további teendőkről.

    Milyen formában kapom meg az árkülönbözetet?

    Az árkülönbözetet, szigorúan a kérelmet benyújtó személyéhez fűződő, a következő vásárlás alkalmával levásárolható kedvezménykupon formájában kapja meg.

    Mikor használhatom fel a kedvezményt?

    Bár a kedvezménykupont már a kérelem feldolgozása utána megkapja, érvényesíteni csak a a 14 napos visszavásárlási garancia lejárta után tudja.

    Milyen esetben nem érvényesíthetem ezt a garanciát?

    – ha a konkurencia kedvezőbb ajánlata időkorláttal rendelkezik (pl.: kiárusítás, akció), azaz nem állandó ár.

    – ha a konkurens ajánlat nem releváns, pl.: nem szállít Európába, az ár nem tartalmazza az ÁFÁ-t, adót, szállítási költséget, az oldalon nincsenek feltüntetve az eladó hivatalos adatai, nem rendelkezik megbízható bolt tanúsítvánnyal, csak interneten, vagy apróhirdetéses oldalon értékesít, vagy nehezen meghatározható a termék valós ára az árfolyamnak köszönhetően

    – ha az adott termék nincs készleten a konkurenciánál

    – ha a konkurencia nem biztosít szállítást az Olajmánia webáruház azon országába, ahol vásárolsz

    – ha a konkurens ajánlat már kibontott, visszacserélt, javított vagy bármilyen megváltozott állapotú termékre vonatkozik

    – ha a kérelem a megvásárolást követő 14 napon túl érkezik be

    – ha a konkurenciánál kedvezmény kuponnal, vagy nem hivatalos árajánlattal sikerült elérni a jobb árat

    Új termékek ár-összehasonlítását kiállított, sérült termékekkel nincs módunk elismerni.

    Az árgarancia nem vonatkozik a konkurenciánál, vagy az Olajmánián akciós termékekre.

    Mi történik azonban, ha a vásárlást követő néhány napban akcióssá válik az Olajmánia oldalán?

    Ha a megrendelés pillanatában magasabb árat fizetett az adott termékért, mint ami jelenleg az oldalunkon található, akkor a különbözetet kedvezménykuponnal egyenlítjük ki. És, hogy miért is tesszük ezt? Mert azt szeretnénk, ha a vásárlók bíznának abban, hogy minden esetben a Olajmániától kapják a legjobb árat, akár 14 nap távlatából is! Garantáljuk, hogy ilyen hozzáadott értéket senki más nem biztosít Önnek!

    Jobb árat találtam, de az ajánlat eltűnt…

    A bizonyítási kényszer a vásárlót terheli, amennyiben a jobb ár oldalunkon már nem szerepel, az Olajmánia nem köteles információt adni arról, hogy az ajánlat miért nem érvényes többé.

    FONTOS MEGJEGYZÉS: A konkurencia árának forintban kifejezett árnak kell lennie! Az árgarancia NEM VONATKOZIK cégekre, vállalkozókra, szervezetekre!